Influencer marketing – forma marketingu w mediach społecznościowych, polegająca na wykorzystaniu rekomendacji wpływowych osób do rozpowszechniania przekazu wśród jak najszerszego grona odbiorców.
Kolejnym zrealizowanym projektem doradczym w moim portoflio jest właśnie: Projekt strategii dla firmy z branży influencer marketingu
Znana Polska Influencerka, założycielka marki. autorka książek i kursów online, mająca na swoim koncie setki artykułów eksperckich i webinarów w temacie rozwoju osobistego, budowania biznesu i zarządzania sobą w czasie.
Zbudowana przez nią firma to kilkudziesięciu specjalistów działających w poszczególnych obszarach:
Wydawnictwo – wydające głównie poradniki i #kursoksiążki, które pomagają w działaniu, planowaniu, samorealizacji i znajdowaniu czas dla siebie.
Sklep internetowy – oferujący produkty do planowania (w tym autorskie planery i notesy),
artykuły piśmiennicze i gadżety pomocne w ogarnianiu codzienności.
W sklepie znaleźć można więc kursoksiążki, książki, kursy online i webinary.
Portal dla kobiet – przestrzeń rozwojowa działająca na zasadzie subskrypcji.
Otwiera się na nowe osoby kilka razy w roku i zawiera ciągle rosnącą bazę nagrań, wspierającą w rozwoju osobistym, zawodowym i w budowaniu biznesu.
Oprócz live’ów i webinarów, w Klubie znajdziemy e-booki, karty pracy, listy do druku, kurs online „Zrób to dziś” i wiele innych materiałów. Treści rozwojowe dla Klubowiczek tworzą wspaniałe Ekspertki i Eksperci – czołowi polscy specjaliści w swoich dziedzinach.
Zatrudnienie; 55 osób
Zespół biorący udział w procesie doradczym po stronie klienta; 16 osób
Zidentyfikowanie bólów wzrostowych i barier wzrostu mających wpływ na brak efektywności w różnych obszarach działalności firmy.
Zaprojektowanie nowej Strategii firmy na lata 2022- 2025.
Zwiększenie skali działalności, poprawienie efektywności organizacyjnej we wszystkich działach firmy, poprawienie płynności finansowej.
Przeprowadzone zostały dwa badania: Badanie Barier Wzrostu oraz Badanie Efektywności Organizacyjnej. Zdiagnozowane zostały główne bóle wzrostowe mające wpływ na poszczególne działy funkcjonowania firmy.
Wspólnie z zespołem klienta wypracowana została nowa Strategia Firmy na lata 2022-2025.
Zdefiniowanych zostało 20 priorytetowych inicjatyw strategicznych w sześciu obszarach działaności firmy. Zarekomendowano wykonanie trzech inicjatyw w obszarze Rynki, pięciu inicjatyw o obszarze Produkty/Usługi, trzy inicjatywy w obszarze Zasoby, po cztery inicjatywy strategicznie w obszarze Systemy Operacyjne i Systemy Zarządzania oraz jednego w obszarze Kultura Organizacyjna.
Zaprojektowany został nowy model subskrypcyjny – sprzedaży online produktów i usług oferowanych przez firmę. Nowy model subskrypcyjny brał pod uwagę poprawienie przepływów pieniężnych, poprzez oferowanie większej ilości produktów i możliwość ich szybszej sprzedaży, a tym samym poprawienie płynności finansowej.
Zaprojektowany został model finansowy spinający przygotowaną strategię z planami sprzedaży na okres 3-5lat.
Tym samym Projekt strategii dla firmy z branży influencer marketingu jest nowym zdobytym doświadczeniem na młodym i rozwijającym się rynku.
Z powodu podpisanej umowy o poufności dane firmy nie są dostępne do publicznej wiadomości.
Jeśli Chcesz poznać więcej szczegółów jak wyglądał zrealizowany przeze mnie projekt, przyjemnością spotkam się z Tobą aby opowiedzieć więcej.
Zarezerwuj spotkanie już dziś! Wybierz termin najlepszy dla Ciebie!
Z przyjemnością poświęcę swój czas aby spotkać się z Tobą i niezobowiązująco porozmawiać.
Zarezerwuj spotkanie już dziś!